Monday, December 28, 2009

KendurI KahwiN

18.56pm 28/12/09 monday

Assalamualaikum....
Smalam, lepas hampir seminggu kami dak2 kelas kimia industri tahun 2 seksyen satu dapat undangan perkahwinan daripada Dr.Setapah dan family ke perkahwinan anak lelakinya.
So rancang punyer rancang, kitaorang pun nak gi kul 2 ptg. Then smalam, bila sampai kat rumah beliau, hanya 1/4 je klasmate kitaorang yang hadir. Dr siap tanya mana yang lain???? so jawabla, ada yang balik kampung, ada yang lom sampai lagi....
Terharu la jugak ngan kebaikan Dr melayan kitaorang skelas masa blaja ngan beliau. Dr ajar kitaorang sem lepas subjek Symmetry and Spectroscopy...Subjek tue boleh tahan toughla.. At first memang kitaorang tak boleh ikut rentak beliau ajar, tapi bila da lama2 rasa sronok juga blaja ngan beliau..masa kitaorang kena present assignment spectro hari Sabtu, dia yang blanje makan. Time tue la aku rasa terharu...huhu sebab blanje makan...tak la, masa kitaorang makan, dia makan sama2 ngan kitaorang...pastu berbual2la...sronokla jugak...
jap...tadi aku guna beliau, skarang dia....ayooo....sudah rosak rupanya perbendaharaan kata aku..
hmm..tak kesah...tapi kalu ada yang mengambil berat...saya minta maaf...hontou ni gomennassai....huhu
Berbalik sal wedding anak lelaki beliau, masa kitaorang sampai, dia tunggu kitaorang depan khemah...tanya khabar sorang2...waa....baikkan!!!!
masa kitaorang dapat jemputan, dak2 seksyen dua kosmate kitaorang sampai cakap Dr sayang kat kitaorang...huhu...bagusla gitu eh....
masa kitaorang sampai, baru je nak makan, pengantin sampai, so apelagi, tengokla...siap ada silat lagi...aku pun heran, napela tiap kali ada majlis kahwin, mesti ada silat..then MINA cakap adatla....hehehe mina saya guna huruf besar...mencapub r sket...hahahaha
Gomennasai......
pas makan kitaorang pun masukla kawasan rumah Dr...lam 2 adala pelamin..temanya biru...
kat dalamla baru kitaorang amik gambar...so jemputla tengok ya....
malas nak citer panjang2...


ramai ne jela yang datang...kesian kat shera n chah, dorang tgh makan, so tader r gambar dorang...n kat tengah cam gaduh jer...hurm.....i wonder.....

Ni aku n mina...huhu...posing jap....


Bersama Dr Setapah dan isteri....hepi benar Dr...huhuhu

p/s : seronok walaupun tak semua yang ada.....

No comments: