Tuesday, December 8, 2009

KAT-TUN lagi....

16.33 pm tuesday 8/12/09

Assalamualaikum......
Hari ne aku rajin nak meng'update' blog, almaklumlah mimpi ngeri da berakhir...
huhuhu.....
Citer sal KAT-TUN, aku baru abes mendonlod beberapa video yang berkaitan KAT-TUN...
pape jela....tapi ada dalam 200 video aku donlod dalam hampir sebulan aku kat umah....
Fanatik ek?????
Hurm.....nak wat camner, aku tak minat mana2 artis kecuali dorang....hehehe....
Sebenarnya aku nak cakap kat sini sal kebebasan bersuara....
Aku dapat donlod sal KAT-TUN yang banyak kerana aku amik dari seorang subber ne...dia ne rajin nak 'sub'kan pape video sal group Jepun, dari KAT-TUN, ARASHI, KANJANI 8, SMAP, V6 dan banyak lagi sebenarnya...dan dia ne peminat NEWS, dan dari pengamatan aku dia tak suka KAT-TUN...hurm tak kesahla.....
cuma yang aku geramnya, dia banyak bagi komen negatif sal KAT-TUN...yaa aku admit KAT-TUN tak perfect sangat, and dorang kena banyak blaja lagi, tapi kalu sampai saiz badan pun nak kutuk, aku rasa bukan stakat aku jer yang geram, peminat KAT-TUN yang lain pun bengang....
Bila sorang member group ne kurus, dorang kata kurus sangat, bila dia da berisi sikit, ni dia kata gemuk pulak.....sefanatik aku pada dorang pun, aku taderla sampai nak komen sal kurus atau gemuk......doranglak lebih2.....
Cuma skarang ne aku terpikir, kononnya dia tak suka group 2, and komen macam2...pada aku sebenarnya hanya peminat fanatik jew yang akan tengok betul2...thats mean dorang ne tak nak ngaku....tapi tak apa.....aku da mampu bertenang....hahaha
And aku ada terbaca komen yang dia tulis, katanya ada peminat KAT-TUN ne ada tegur komen dia yang terlalu harsh, aku tak jumpa lak coz malas cari, nanti tak pasal2 meletup!!!!!
hahaha...thats mean ada yang sependapat ngan aku....
Biasala bila kita diberi kebebasan untuk bersuara, macam2 yang kita nak cakap...macam aku jugak...cuma pada aku, dak pompuan tue kena consider la, manala taw tetiba kena serang dek komen yang kadang2 aku rasa cam tak masuk akal.....
kalu ikut perasaan marah, time tue gak aku nak komen banyak2 sal group kesukaan dia NEWS, and aku sebenarnya memang tak suka ngan group 2, tapi no pointla, aku akan jadi lebih kurang jer cam dia....cakap jer, tapi ntah pape...betul tak?????
sooo aku try to accept those silly things......
jadi, baik aku wat tak taw.....betulkan????

p/s : try to be matured and terima pendapat orang lain....bolehkah?????

No comments: