Thursday, December 24, 2009

confius.....

16.58 pm thursday 24/12/09

Assalamualaikum....
Memandangkan aku tader benda nak ditunggu, dan tak mengganggu connection internet aku ne, so aku merajinkan diri nak post banyak2....
aku sebenarnya konpius, seperti yang kita tahu, cewah ayat karangan bm, ehehe, horoskop ni boleh membawa kepada syirik...okeh tue aku paham....tapi macm mana dengan mengetahui personaliti berdasarkan tarikh lahir ke, warna feveret ke????ni kira cam ramalan ke????
kalau ikutkan Dr Fadzilah Kamsah pernah buat kajian sal mengenali personaliti berdasarkan tarikh lahir....dan aku ada simpan dia punya hasil kajian....kajian metafizik, aku pun tak paham beza antara kajian ne ngan meramal....
hurm.....
ada idea????
boleh ke kita sebagai orang Islam baca something yang macam ne, maksud aku mengenali personaliti berdasarkan tarikh lahir, atau warna....
sape2 yang tahu dengan mendalam sal ne, harap2 boleh share pandangan....moga2 kita tak termasuk dalam orang yang sesat...Nauzubillah...

p/s: actually aku sangat suka baca something yang boleh buat aku kenal diri sendiri...rasa cam masih tak kenal lagi diri sendiri...huhuhu

No comments: