Friday, December 4, 2009

LESEN KETA.....

4/12/09 12.47 am friday

Assalamualaikum.......
hajimemashite????-how r u-
lama gak aku tinggal blog ne, x la sgt, tapi bagi bloggers, tak update blog hari2 cam da lama la....
bukan apa, cuma malas nak ngadap keyboard...tulis pun merangkak2 lagi...hehehe
hari ne aku sangat gembira....
doushite????-why????
becoz tader kelas keta....hahaha.....
buat perhatian sedara sedari skalian, ambe ne tader lesen keta lagi...
masih lam L lagi....minggu depan test....wish me luck...huhuhu.....
walau papepun, dalam masa skang, aku kena abeskan syllabus...
bagi yang pakar memang la senang, but not me!!!!!
sangat susah.....sampai skang aku masih lagi tak suka kelas memandu tue.....
cg aku takla 'bekkeng'-garang- sangat, tapi aku ne yang tak suka kelas memandu.....
bila laa nak abes benda alah ne....i mean kelas memandu...
minggu depan nak test tapi naik bukit pun KO lagi....adoyai....
waaa!!!!aku lebih rela didera lam kelas taekwando....
taktaw nak cakap macam mana lagi, tapi aku betul2 tak suka kelas memandu.....
yang pasti, bila kelas memandu da abes, but then aku tak leh bawak leklok lagi, memang upset gila....
sebab bagi aku, semakin cepat aku pandai bawak, semakin cepat aku boleh lesen.....
aku da tak larat daa.....
ikeru!!!!i can do it!!!!haip!!!!
dakara, jane!!!!ogenkide....

p/s : sakit lutut coz menggeletar naik bukit....adush!!!!

No comments: