Thursday, December 24, 2009

ubah angin....

16.48 pm thursday 24/12/09

Assalamualaikum.....
hari ne, aku kena ubah angin aku....dulu waktu gini aku akan tunggu video yang aku donlod siap, tapi buat first time sejak aku sampai UTM aku aktif balik friendster, tagged, facebook....
betul2 tak taw nak buat apa...
nak buat assignment pun da tak bermaya aje rasanya....
something is missing....dan aku tak mampu buat pape....
wuhuuuu...ayat jiwang beb....aku ke ni????
bayangkan dalam masa dua minggu aku kat UTM, aku da donlod sebanyak hampir 5GB video dorang.....
yela, rasa tension lepas study, aku bukak video dorang....skang nie, tader daa benda baru....wuuu...sabar ya......
kita tunggu tahun depan....huhu....
ahaaa, cakap sal facebook, tagged and frenster, memang aku da banyak ketinggalanla....
bukan apa, malas nak update...pulak tue, kalu bukak facebook, lambat cam siput...rasa siput pun laju lagi....
dari aku dok tunggu benda2 gni, lagi best donlod...da siap donlod, boleh tengok.....
tak pela, mungkin ada hikmahnya kowt....
at least aku tak leka sangat kat dorang kan!!!!!huhuhu
tapi yang pasti frust tetap ada....

No comments: