Tuesday, December 8, 2009

LESEN KETA 2

16.20 pm 8/12/09 tuesday

Assalamualaikum......
Finally!!!!my nighmare is over!!!!!
Hampir seminggu aku berdebar2, bagaikan mahu meletup rasanya...
Apa lagi kalu bukan test keta.....
Kul 10 pagi tadi, semuanya selesai...Aku dapat turn ke 2 dari 12 orang....
Bayangkan betapa awalnya aku, and aku langsung tak dapat bertenang....
Aku try nak act cool, tapi nampak canggung...hehehe
Nasib bek aku jumpa kawan2 masa skolah Tg Mahmud dulu, at least berbual2 takla rasa nervous sangat.....
Walaupun yela, mistakes 2 ada, tapi alhamdulillah dengan izin Allah semuanya berjaya....
Bila kenang balik masa test pagi tadi, rasa berdebar tue datang balik.....
Macam tak caya, rasa setahun lebih aku blaja kereta, hari ni berakhirla segala2nya....
Mana taknya, time orang dok sibuk blaja keta, aku ngelat gi kem....
memang aku ada kemla.....
Salah satu faktor aku join kem sebab nak ngelak blaja keta....
hahaha....
Tindakan 'bijak' kan?????
Hanya menambah kesengsaraan aku aje......
Hehe, skarang ne, aku bolehla menarik nafas lega dan makan dengan kenyangnya....
Dek kerana nervous yang melampau, karipap sekeping untuk breakfast pun tak abes....
Minum air pun rasa pahit semacam.....
Syukur Alhamdulillah....

p/s : tak sempat nak tengok lesen P aku coz hujung minggu ne da nak balik UTM....waaa!!!!cepat benor cuti berlalu.....

No comments: