Tuesday, March 2, 2010

JEPUNXD

17.50pm 3/3/10 tuesday

Assalamualaikum....
patutnya aku skang nak redi g jogging, tapi tetiba hujan
ada guruh lagi...kena cancel
time aku rajin, mesti camne....
huhuhu...hujan rahmat...sejuk sikit hari yang panas tadi
aku bukan apa, saje nak joging
badan sihat otak cerdas....
malam senang nak tidur...

ok...berdasarkan tajuk di atas
*sila tengok*
tajuknya JEPUN...

ingat ak aku penah citer sal GOP
-global outreach program-
anjuran kolej aku, ke perth.
kalu depa p sana, aku pun tak kesah...
coz aku tak trasa pun nak g sana...
pas2 smalam aku berbual2 ngan kawan aku yang terlibat ngan program ne
dia kata, tempat da tukar...
tak lagi g perth, australia
tapi....
g JEPUN!!!!
bagi orang len, maybe tader pape sal JEPUN ne,
tapi i want to go there badly....
really wanna go there....
wuwuwuwu...
masa dapat taw 2...
meraung ar gak aku....
bayangkan, tempat yang aku sangat nak pergi
dorang akan pergi pertengahan disember
waktu tue winter.....
uwaaa.....seronok gler.....
rasanya sampai skang, aku pretend sumernya OK
tapi tak OK....
dahla pergi ngan kawan2...lagi la sronok....
nampaknya aku kena kirim duitla....
2000 yen cukup kowt, beli souvenir kat sana...
bukan apa, cuma adala aku nak kirim....
xkan nak cakap~
huhuhu....
tak perla, bukan rezeki aku, kan!!!!
nanti InsyaAllah, aku nak jejak gak sana...
by hook or by crook...
wuhuhuhu....
semangat yang tidak kena pada tempatnya....
hurm...yang pastinya, smalam sampai termimpi-mimpi apa yang aku bualkan ngan kawan aku
sal lawatan dia ke Jepun....
seronoknya dapat tengok budaya kat sana...
dahla time tue sejuk....
fesyen musim sejuk len....sopan sikit....
tue yang best bila g waktu musim sejuk....
tapi g masa spring lagi best sebenarnya...tak panas, tak sejuk
bunga sakura pun ngah berkembang....
sangat cantik.....
dalam banyak2 benda aku nak tengok
aku nak tengok bunga sakura.....

JAPAN!!!matte kudasai.....
i will be there, one day;D

~sore ja

No comments: