Monday, March 29, 2010

EXAM

20.37pm 29/3/10 monday

Assalamualaikum.
Hajimemashite?

Skang da masuk study week. Minggu depan stat exam. Redi? Entahla.
Hopefully I can make it.
Yosh!!!gambarimasu=D
This year, exam aku abes awal berbanding tahun lepas, seminggu before LI start, aku leh relax la....yay...
Tak sabar nak balik umah...tak sabar nak download citer banyak...hehehe...kat sini tak boleh..
limited nyer space benda ntah broadband...

OK ne jadual exam yang bakal tiba.

6/4-Proses Kimia Industri
7/4-English for Academic report writing
9/4-Technocrat

next weeknyer
12/4-Coordination Chemistry
13/4-Analytical Chemistry
14/4-Principle of Marketing

Masa mula2 tengok jadual ne, aku macam "wow, POM last day"
pergh, aku paling tak suka subjek ne. Bohsan giler. Memang aku tak suka. Tataw la mcm mana nak suka subjek ne. Dahla kena banyak membaca n menghafal. Plak tue last day exam....haila....esoknya aku da nak balik, agaknya separuh hati aku da sampai umah da....
wuwuwu...kuatkan semngat ya....

sampai sini ajela....nak hilangkan rasa ngantuk..dekat2 nak exam ne, kuat pulak rasa ngantuk ne..tambahn petang tadi hujan, tu yang mcm sedap jer kalu tdo..
OK ciao...

sore ja....
Gambatte Kudasai...ikeru!!!

No comments: