Saturday, March 20, 2010

happy weekend=D

23.09pm 20/3/10 saturday

Assalamualaikum....
minna-san konbanwa
(anda semua, selamat petang)

yay....sepatutnya malam ne aku ada hal kat DSI(Dewan Sultan Iskandar-main hall UTM), tapi ntah camner tak jadi...so hari ne leh relax lagi...yay...
and hari ne, aku memenuhi hari aku ngan membuat assignment-bangga-
uhuks....tak baik riak....aku bukan nyer rajin ngat...bila da buat banyak benda lam sehari, cam bangga...sukernya.....

skang ne, aku nak relak jap...ingatkan nak tgk movie, tapi aku kurang movie collection...
tataw nak tgk per skang...yang aku ad, drama jepun yang banyak....
nak dekat exam ne, aku nak elak tgk drama, takut nanti aku nak sambung sampai abes...
elok jer tengok lam dua jam, melarat dua hari...huhuhu...
itulah aku....wuwuwuwu
so aku masih terkial2...lam blog ne...

study2....hurm....nak exam ne....
hurm.....
sebut study, cam hurm....
kuatkan smangat, yuk!!!
ganbatte kudasai!!!
ikeru=D

No comments: