Tuesday, January 26, 2010

uwaa...sakit ati....

18.26pm 26/01/10 tuesday

Assalamualaikum....
Adoi....dari pagi sampai skarang,
aku asyik kena berhadapan ngan orang yang bukan saje menyakitkan hati, tapi buat aku hilang percaya....
kita bila kerja lam group, senang keje...
ni makin bertambah2....
cakap bukan main sedap, tapi bila soh wat keje....
MasyaAllah, part dia aku yang kena wat...
esoknya da nak anta....
apa kes ne.....
bukan sorang, tapi lebih.....
aku tak leh gi ar orang gini...
bila tegur sket, brapi dia marah balik....
bukan nak renungkan apa yang orang cakapkan.....
sesedap rasa je, kalu dia cakap betul, tak pe la nak bangkang balik...
ini tader point.....
bukan aku sorang jer, memang member group pown da tak leh tahan....
skang ne pun menggigil aku tahan marah....
nasib la hari ne kena uji ngan orang gini....
lebih pada sorang plak tue.....

sabarla wahai hati.....
sem ne kejap je berlalu....
sem depan tak yah ngadap da muka2 orang gini....
suka menyusahkan orang,
sampai aku plak kena ditanya oleh lecturer....
adoi.....

p/s:tak taw sampai bila leh sabar.....

No comments: