Wednesday, January 13, 2010

MESS!!!!

17.41 pm wednesday 13/1/10

Assalamualaikum.....
Hajimemashite????

Penat ase hari ne....kelas stat kul 8 sampai kul 12.30...spatutnya sampai kul 1.00 tgh hari, tapi memandangkan lecturer penat hari ne, so kelas abes awl...hari ne kelas straight...malam ne plak ada kelas, coz sok lecturer yang buat kelas malam ne tader sok.....pulak tue, lepas kelas petang tadi,aku terus gi Giant, tak sempat nak singgah bilik, coz malas nak patah balik ke tempat teksi....
Jgn salah sangka, aku gi Giant bukan nak tengok movie, mentang2 aku pi hari Rabu, orang cakap hari rabu dapat spesel price, tapi perasaan nak tgk movie tader maa....aku tengah tunggu citer Jepun....waaa....tak sabor!!!!tetiba bersemangat balik...wahahaha.....
Actually aku gi Giant sebab aku baiki fon aku, terhempas atas tanah minggu lepas, kalu aku tak silap hari Ahad....memang skrin ijau maa.....nampak cam tv buruk jer....kalu ikutkan maunya aku baling fon tu, tapi coz fon tue memang aku sayang gler, so saborkan ati jer.....disebabkan fon jadi gitu, lam 2 hari ne, aku blur semacam....tak berperasaan...kosong...seperti kosongnya fon aku....wakakaka...jiwang petang2 gini....pulak tue, rice cooker yang aku baru beli 2 minggu lepas, pun rosak...ayooo....sudah jatuh ditimpa tangga maa....naseb bek tak tersembam kat tanah....malu!!!!!!tapi aku tak jatuh tanggala.....
haiya....memang tak sangka, boleh jadi benda2 gini....kus semangat.....baru taw aku tak setabah mana eh....ingatkan tak nak gtaw parents aku, sedar2 tangan nie da dail nombor dorang...alang2 da tepon, terusla cakap....haiyaaa......menyusahkan ibu bapa maa.....dorang tue dah la jauh, stakat bagi nasihat ajela.....lagipun memang aku sendiri yang terlampau ganas...orang len, fon letak lam poket, aku pegang kat tangan...kan da padan muka....
lepas aku gi Giant, aku g Jusco, tanye sal rice cooker tue....naseb bek depa kata warranty tue valid lagi.....tue la...lain kali beli yang berjenama sket cam Panasonic ke, khind ke.....ni gi beli Pensonic....aku yang tak taw pape beli la yang hampeh sket, alang2 nampak kiut, terus amik, langsung tak pk elok ke tak....cek mana taw, ingatkan Pensonic adik bradik Panasonic....sebab tue cek pakat amik aje...biorla...let by gone be by gone...papehal duit aku terbang rm150, bayor fon tue....rosak teruk jugak ar...bukan sikit aje....depa kata tukaq lcd terus....depa khabaq gitula...cek tak taw pape....
hurm....biar pun masalah bertimpa-timpa, insyaAllah ada hikmahnya....mungkin aku yang tak nampak.....tak semestinya yang kita suka itu, baik untuk kita, kan????lepas ne tader r leka sangat pakai alat elektronik....

ahaa.....dua hari lagi cerita baru Kame akan kuar....yay....tapi bukan chanel Malaysia la...depa siar kat Jepun aje....tak pe2...kita tunggu dorang nyer dvd.....
citer tue tajuknya "Yamamoto Nadeshiko Shinchi Henge" or in english, "the wallflower"...
cerita nie horror komedi, and di live actionkan dari manga nya...besa r jepun...soshite kamenashi-kun cho kakoii!!!!!kya!!!!uish...geli plak sebut "kya"...peminat jepun yang pompuan suka ar sebut ne.....
soundtrack merangkap single terbaru KAT-TUN pun da announce....siap boleh preorder ngan YesAsia lagi...harganya lebih kurang 3087 yen...cuba ar kira ngan duit Malaysia..agak2 wape....hehehe....
single dorang yang kesebelas ni bertajuk "kami ga kirai na kami ga suki" atau maksudnya "love yourself". aku da dengar...sangat sedap....tak sabor2......
tapi masalah skang, dorangnyer cd tue tader subtitle...mana paham sangat....lagipun ada mv making...mesti havoc nyer tengok dorang wat mv making..aku sangat suka tengok dorang lam mv making, coz dorang tak tunjuk dorang ne idol jepun, just mereka2 yang berkepala hampeh!!!...haish...kena sabor nampaknya....

ok la...stakat ne jer hari ne..aku nak pi makan, malm ne kelas, tak maula kelaparan....ja ne!!!!matta ashita-c u tomorrow-

p/s : betul2 tak sabar nak tengok citer baru Kame....waa!!!!!!-meraung...hahahah

No comments: