Saturday, January 16, 2010

BesHnyer!!!

0.49 am saturday 16/1/10

Assalamualaikum....
Tetibe rasa sayu.....
Skang ne aku ngah dengar lagu Kizuna-bond- nyanyian oneechan Kamenashi Kazuya...haha perasan gler....lagu ne memang mempunyai maksud mendalam, tambahan muzik nya sangat sedap...nak2 time gni, cam nak nangis pun ada bila dengar....
Sebenarnya bukan nak cakap sal Kizuna atau oneechan-aku harap Kame nyer peminat yang terbaca tak marah aku panggil dia oneechan...wahahaha...
Tadi Ama ada datang bilek aku tanya sal lab report. Dari lab report, masukla bab GOP...GOP stands for Global Outreach Program...nie program besar di mana pelajar UTM boleh ke luar negara...even Singapore pun luar negara kan?????
And aku tak sangka KRP merangkap kolej aku ada wat proposal untuk program ne, dan pengarah program ialah Topeq, pres JKM10 merangkap rakan sejawat aku tahun lepas...
Apa yang aku dapat taw tadi, hanya 15 orang jer dak KRP yang akan ke Perth, Australia...uwaa...beshnyer!!!!!orang2 yang akan pergi mostly memang rakan sejawat aku tahun lepas....frankly speaking, aku ada rasa keciwa coz aku baru taw, and besala, aku pun nak pergi...dorang akan pergi ujung tahun ne....bestla.....musim apa agaknya waktu tue....hurm....tak kesahla, yang agak aku kesah ialah aku nak pergi juga sebenarnya...cemburu????memang ada...tak tipu pown....cemburu sebab depa leh gi lawat universiti kat sana, then cemburu sebab tak terpilih...mcm mana leh terpilih, aku tak taw....agaknya kabel aku tak kuat lagi kowt...haish....aku baru nak retire tahun ne, takkan nak aktif balik...haish.....
masa dapat taw, aku rasa cam tak adil jugak r...mcm mana certain2 orang dapat, dan ada yang tak taw....aku bukan nak cakap apa, patutla slama ne aku dengar cakap2 sal benda alah ne, bila aku join je, terus tutup citer....terasa tue ada r....hurm...nak wat camner..bukan rezeki aku kowt...ada hikmahnya kowt aku tak dipilih...blom sampai masanya....
aku bukan nak sangat pergi, ala pergi Perth buat apa, aku bukan minat negara mat saleh ne, kalu gi Jepun, memang siyes aku nak gi sangat2...cuma terkilan ajela....
tapi tak pela, Perth, bukan Jepun....kalu depa pi Jepun tak ajak aku, haaa yang tue memang terkilan gler ar....
neway jangan hiraukan sangatla luahan prasaan aku ne....kebetulan aku tengah dengar lagu Kizuna, tue yang emo sket malam ne...wahahaha....
ok la.....ja ne!!!

~HikarI~

p/s : nak gi Jepun!!!!sape2 ada berita GOP ke Jepun, do let me know k!!!!

No comments: