Sunday, January 17, 2010

homesick!!!!

23.03pm sunday 17//01/10

Assalamualaikum.....

Hurm....kalu diikutkan, aku malas nak post entry malam ne....
tapi ntah kenapa cam sayu jer malam ne....
skang ne aku ngah wat assignment process, tapi biorla kejap....
nak layan perasaan....uhuhuhu

aku rasa cam homesick aje hari ne.....
ntahla....
padahal aku da tinggal kat asrama since aku form 1 lagi....
patutnya homesick2 ne tak main daa.....
memang rindu gler r kat umah....
tadi bila pk sal makanan...huhu-aku ne kaki makan-
aku teringat nasi lemak yang mak aku buat....
oishi!!!!cho oishi!!!!(oishi=sedap,cho=sangat)
mama!!!ichiban desu yo!!!
nanti bila aku balik, nak soh mak aku wat nasi lemak....
ehehe time balik umah r nak pekena air tangan mak kan????
-ngelat dari kena masak-
wahahaha...
bad attitude!!!!
uhuhuhu
nak wat camner, asal balik umah jew, ingat nak makan...
asal ingat nak makan aje, ingat nak balik umah....
penin???tak kan.....
simple but nice....
da try hilangkan perhatian aku dari ingat umah n family,
tapi 2 la.....
emosi melebihi akal....
wahahaha...
tetibe cakap sal nasi lemak, rasa lapar plop....
kebetulan rice cooker aku rosak balik....
siyes.....kali ne kali kedua...serik aku nak pakai yang 2....
jenama PENSONIC!!!!
kena beli yang baru asenyer....
kalu baiki pown, pas2 rosak balik buat apa...
agaknya jual kat kedai besi dapat wape sen????huhuhuu...
nampaknya blaparla aku lepas ne....
aku rela tunggu beli kat umah....
bab2 barang elektrik ne, buta huruf sket...
maapla yuk!!!kena sabor sket...
tak lama daa....sbulan aje lagi....
uhuk....sbulan!!!!lamanya....
nak balik umah!!!!-hish...cam dak kecik-
malu kat adik aku yang form 2 dok terendak....
tader lak nak emo cam gni...
wuuhuu....
tunggu jela yuk!!!!

sore ja~
HikarI~

No comments: