Wednesday, January 20, 2010

Semakin Hilang....

21.42 pm 20/01/10 wednesday

Assalamualaikum....
Esok aku ada kelas kimia process, di mana assignment kena bentang kat depan....
ok, 2 on....tapi masalah skang, kitaorang macam takut nak masuk kelas tue....
hurm....lecturer aku ne merupakan salah seorang wanita berjaya kat Malaysia...
bukan UTM, tapi Malaysia....
tapi 2 la...most of us takut ngan beliau....
assignment yang diberikan, kitaorang bukan sahaja kena terangkan jawapan kitaorang...
tapi di sebalik 2, process yang diberikan...
tak kesahla apa...
contact process ke, clause process ke, kitaorang kena tahu....
memang seminggu ne, kitaorang dok pening nak jawab soklan yang diberikan....
sebenarnya tak leh salahkan beliau pown,
coz kitaorang taw, beliau nak kitaorang jadi graduates yang berkualiti...
sebabnya masyarakat kat luar cakap,
graduate dari universiti tak berkualiti....
tak pandai apply apa yang dipelajari masa universiti...
hurm....nak tak nak kena trima....
so spatutnya malam ne aku kena redy, tapi dari smalam dok buat benda sama....
penatla jugak.....
rasa cam tak bermaya pown ada....
hurm!!!!
nur wahidah, wake UP!!!!!

aku rasa spirit hilang coz terlampau ingatkan umah....
siyes aku nak balik umah skang!!!!
tapi pape hal, kena kuatkan semangat kan!!!!
sampai bila nak hanyut....

huhu sesi meluahkan perasaan....
saje nak merapu malam ne....
nak melepaskan tekanan perasaan jap.....
kejap lagi, kena study assignment tue, apa lagi yang dirasakan tertinggal....
doakan kami semua berjaya!!!!

p/s:sangat mengantuk...hari ne tak rehat dari pagi sampai skang....ada je keje nak kena wat...
wuhuhuhu...students life....

No comments: