Friday, April 2, 2010

PSM

21.07 pm friday 2/4/10

Assalamualaikum

Semalam da kuar result PSM
aku pown da g tengok
hurm...
BIOTEKNOLOGI, under Dr Zainoha

bila tengok smalam, aku jadi takut.
BIOTEKNOLOGI ni dalam bidang organik
subjek yang aku paling 'hebad' skali....

actually biotek ni first choice aku, dan aku dapat bidang yg aku sendiri pilih
sebagai pilihan pertama
then aku citerla kat kawan aku
panggilnya NOR, sama macam aku, NUR
huhuhu-kembar
*nama sama tak semestinya kembarla*

dia tanya aku nape aku pilih tajuk tue kalu aku takut
aku jawab apa
"ntahla nor, rasanya masa pilih tue kepala tak betul sket"
hahaha
nasib badan....maybe ada hikmahnya
kebetulan LI aku nanti pown ada kaitan ngan biologi sket
maybe akan membantu aku

bila pk balik, sem depan da PSM
da final year da....pastu grad ngan segulung ijazah
INSYAALLAH

tapi masa depan, ntah ke mana
hurm....i think i take the path with my own pace
tak yah kelam kabut ngat
walaupun mak aku asyik ingatkan masa depan tue penting

shiteru, mama...

aku takut bila terlalu fikirkan, lain yang jadi
sepanjang aku dok UTM ne, benda yg aku tgk paling penting ialah
ketenangan dalam membuat keputusan
atau lam bahasa lain SABAR
ada certain orang
sebab orang lain buat gitu, kita pown ikut
sedangkan time tue kita mungkin tak mampu
atas banyak sebab

hurm, itu yang selalu aku rasa dan kena
bila mana aku wat keputusan sebab kawan2 juga buat cam tue
then bila sampai masanya
baru aku sedar rupanya aku terlalu mengikut perasaan
sedangkan kalau aku sabar sedikit sahaja lagi
mungkin ianya lebih baik
ia selalu berlaku
tapi tak semestinya perkara yang da lepas,
yang aku wat dalam keadaan terburu2
tak baik, cuma sabar itu lebih baik
dan kesannya lebih baik

hurm, apa yg aku melalut ne
tajuk PSM tapi cakap sal benda lain
tak pe la....skali skala
tak pown selalu
hahaha

ok la, masa untuk fokus pada final exam plak

~sore ja
bye!

No comments: