Sunday, April 4, 2010

just...sumtink to tell

23.32 pm sunday 4/4/10

Assalamualaikum....

Hepi belated bufday to my brader
Abg teh and my ex rumate-chah

Adik aku ne da masuk darjah 6, so tahun ne UPSR
da nak UPSR, tapi mainnya, kuat...
tak macam budak nak exam...
well, dats my brader=D


dis are my braders. yg sebelah kanan 2 bongsu, and bufday boy di sebelah kiri
gambar amik raya tahun lepas. bukan yg baru2 ne, yuk
comey kan dorang..hukhuk....windu umahXD

masa ngah tgk gmbr family lam laptop tadi, tiba2 rasa cam nak balik sangat....
sayu je rasa....wuuu...nak exam ne la homesick....apa bley wat, da nak rasa
sabor yer, 2 minggu je lagi....
lagipown exam stat hari selasa ne....
tak sabar...cepatla abes....

and tomorrow, aku ad hal yg sgt penting...
hopefully benda ne leh setel...aku da tak kira...
da satu sem aku dok buat benda sama...dan ia sgt membebankan aku....
kalu ikutkan hati, da lama aku give up...biarla apa org nak cakap...
tapi aku taw, bila aku give up, maknanya aku wat separuh jalan...
dan bila separuh jalan, aku sure akan menyesal satu hari nanti...

tapi rasa give up tetap ada...slagi tak setel...aku pown tak paham kena liat sgt benda alah ne nak setel...
susah benor ke????
ia melibatkan ramai org, so aku betul2 harap esok akan berakhir...
plez.....aku da tak sanggup da....
biarla aku jawab exam kali ne dengan tenang...
cukupla dan ia memang pengajaran kepada aku...
doakan aku smoga esok sgala2nya berlalu dengan tenang...
hopefully aku boley balik dengan gembira, dan esok taderla yang kena maki hamun,
or kena sumpah seranah, or menangis bagai nak rak...
so wish me luck<3

p/s : sebenarnya tue je yang aku nak bagitaw....nanti bila da setel aku gtaw apa sebenarnya yang membebankan aku...im gonna tell u from A to Z...wish me luck k!!!really hope for THAT THING done successfully...plez.plez



No comments: