Sunday, April 11, 2010

exam...life...me...n....myself

19.00 pm sunday 11/4/10

Assalamualaikum....

Exam pown da stat....tinggal 3 papers, dari 6 papers....
da tak sabar nak habiskan....
pastu yay!!!balik.....

meh.....rasa cam sumting...apa ya????
stress....penat....serabut...dan excited???
semuanya....thinking about life-time baru nak pk masa depan-
rasa takut...takut andainya kita silap wat perhitungan
takut andainya kita gagal sebagi seorang anak, pelajar, kakak dan manusia
dan paling penting, takut andainya gagal sebagai seorang hamba Allah
mmmm....im not that good though
but im still searching for myself...

ntah kenapa, tiba2 terpikir sal benda ne....
tomorrow I have an important paper
dats my faveret subject, Coordination Chemistry
tapi banyak benda main di kepala, 2 3 menjak ne....
tapi aku rasa aku banyak pk sal masa depan....
aku penah ada cakap, I'll take the path with my own pace
but still, aku rasa takut....
aku tak nak pk macm ne, tapi still bermain dalam kepala
especially aku supposed to concentrate on my examination
perasaan sekarang
"aku takut andainya aku gagal menunaikan impian aku, dan lebih2 lagi
impian mama dan abah aku..."
*orang mesti pk, apa yg aku wat ne, dari keputusan parents ke???*
nope-aku sendiri yang nak trima tawaran kat UTM ne, aku sendiri yang nak sambung ijazah lam KIMIA INDUSTRI
and they support me....zutto...always
tapi tu lah...mcm mana nak cakap ya.....aku rasa tader keyakinan

-at least skang da rasa OK sket-

*skarang da maghrib....so I'll stop here

p/s :tiba2 emotional.....maybe sebab 2 3 menjak ne, aku tak dapat tidur dengan lena....memang pown....susah sgt nak tido awal....i end up burned the midnight oil, dan jadi kelawar...huhuhu....

No comments: