Friday, July 23, 2010

Syukur=D

18.46pm 23/7/10 Friday

Assalamualaikum

Petang tadi, mama called aku..around 2 ptg
Mama cakap, adik aku Angoh@Bengoh^^
dapat tawaran wat diploma kat UTM
wat Sains Komputer, 3 tahun kat UTM KL
Alhamdulillah=D
Akhirnya impian adik aku nak masuk U pown tercapai
pulak tue dia wat kat UTM
aku jadi senpai dia
*senpai=senior*
^^
cho ureshi*sangat gembira*
and and masa petang tadi aku called mama
coz adik aku nak kompemkan ngan ayah aku dulu, bole tak dia blajar kat UTM
dorang bagi green light!
yela, hari tue dia dapat tawaran kat Unisel, tapi tak bole pergi
coz tue IPTS
paham2la IPTS, blanja tinggi
belum tentu senang bila kerja
at least IPTA, orang taw blanja tak tinggi
blajar sungguh2 senang nak further study, especially ke UTM

back to my point, masa aku tepon mama
lepas da dapat green light
mama cakap dia lulus PTK
*lupa plak PTK stands untuk ape^^!
Alhamdulillah
dalam masa seminggu ne, rezeki mencurah2
aku pown dapat taw, mama n abah dapat surat tawaran
dorang dimasukkan sebagai standby wat haji musim ne
Alhamdulillah
InsyaAllah, kalu musim ne tak pergi, musim depan jika ada rezeki, kesihatan
boleh pergi
tapi aku berharap mama dan abah g musim ne
coz masa raya haji aku ada final exam
kalu dorang pergi, rasanya aku tak balik rumah kowt
well depends
InsyaAllah ada rezeki tak ke mana

p/s:baru beli external harddisk 320Gb, RM 205 kat PC fair di UTM
fuh...abes RM400 sehari....haila....boros2....

No comments: