Thursday, July 23, 2009

fenin2....hep me!!!

23.56 pm 23/07/2009 khamis...

assalamualaikum....
takziah buat ama dan sekeluarga atas pemergian ayahanda tercinta...
smoga beliau ditempatkan dalam kalangan org2 yang soleh...Amin....
Ama ad cakap, semasa ibu n ayah kita msih ad, hargailah mereka...
bila dorang da tiada, barula kita akan rasa satu kehilangan yang sangat besar...
waktu tu, terus aku teringat kat umah...sudah sebulan aku tak balik umah,
atas tugasan2 yang aku cari sendiri...huhu...
kadang2 bila duduk kat utm, masa ni la nak teringat nasi lemak yang mak buat,
duit blanja yang ayah bagi, kerenah adik2 yang tak makan saman, walaupun dorang tak penah kena saman, n suasana rumah yang mendamaikan....
bak kata orang "home sweet home" atau "rumahku syurgaku"...
enaknya berada di rumah...
tapi ye la, komitmen sebagai student di utm~tak ad cuti pun~ menyebabkan kita berangan ajela nak balik umah....
sebenarnya da termelalut....
esok spatutnya aku ad kuiz symmetry, tapi perasaan nak studi 2 hilang...
penat naik keta dari KT ke JB, pastu ad meeting SUKAM, n den serba sedikit rasa malas, buat aku beralasan nak buka buku...
lepas 2, bila da tak boleh jawab, barula menyesal tak sudah....
nauzubillah....
malas ne datangnya dari syaitan, so kena fight....
InsyaAllah, jika niatnya kerana Allah, pasti akan berjaya....
jadi RENUNG2KAN
DAN
SELAMAT BERAMAL...

No comments: