Wednesday, January 4, 2012

again......?

Assalamualaikum....

Okay, meh nak citer sikit apa jadi hari nie, lepas aku balik dari PSZ (library) ke kolej. Macam biasa after dah settle benda kat fakulti aku singgah Arked Meranti nak beli lunch. Dan, after singgah cafe yang jual makanan, aku singgah tempat beli air. Aku, macam biasa order Milo Ais.

Bayar dah settle sumer, aku pown chow aje la. Baru je beberapa langkah aku keluar dari tempat jual air, woashhh....bunyi air Milo air aku jatuh. again. grrr.......tali rafia yang mengikat plastik air terurai, menyebabkan air yang sedia berat mengikut graviti lalu jatuh menghempas marmar Arked.........again.

Aigoooo......aku dan air milo jatuh atas lantai, mungkin tak dapat dipisahkan. Malu, memang malu giler, tapi memandangkan aku dah ada experience sebelom ini ORZ aku pown mintak maaf dan bla dengan muka selamba....

Papepown, kejadian ni sedikit sebanyak membuatkan aku teringat kembali sesuatu yang aku cuba lupakan. Oh Allah.......Aku kalau boleh nak move on, get a good life. Buat apa dikenang sesuatu yang dah lepas? Biarlah....lets time heals your heart...LOLZ~~~

Okay, chow dulu......mau makan. Sampai2 kat bilik aku terus on lappy and tulis citer nie....grrrrr..........

p/s: nasb baik akak air yang jaga kedai....lau tak, seminggu aku tak singgah kedai tue....hahahaha

No comments: