Wednesday, April 13, 2011

Malu~

Assalamualaikum

Nak amik feeling menulis proceeding, kita mengarut lam blog dulu=D
Tadi lam kul 9++ am, aku balik ke bilik as faculty tetiba blackout.
Sementelah kerja untuk hari ne da siap, tinggal esok sehari lagi nak buat IR *InsyaALLAH*
moga2 dapat disiapkan jugak
THEN.....
aku pown singgah kat Arked Meranti, as usual nak beli lunch and maybe untuk dinner jugak
so hari nie, perasaan nak makan meluap2. Kat fakulti, aku da beli chicken ball 2 lidi + sotong ball satu lidi
Kat meranti pulak, aku gi beli nasi goreng dengan ayam goreng
PASTUE aku gi mintak pulak kat makcik cafe LAKSAM bungkus satu
hahaha...wat lunch aku....cam da lama tak makan laksam.
Bila la last time aku balik Terengganu ea? Kat PD kompem2 da tader LAKSAM segala bagai^^

As the story develops......
Aku pown beli air milo ice feveret kat kedai air yang aku slalu pergi
Ada la abang tue tanya, nak air apa. Aku pown cakap la milo bungkus
Then, ada pulak abang yang lain - let say abang nie no 2- tanya nak air apa.
Aku pown tunjuk la da ada orang yang buat
Then dia tanya air apa, aku cakap milo bungkus
Abang 2 pown cakap milo ais la.
Pastue dia cepat2 ambik plastik yang ada ice, letak milo lam tue.
Time tue aku da heran, kenapa abang 2 buat air lain?
Rupa2nya abang 1 nie buat tea ice....haila.....patutla lama semacam je aku tunggu.
Sedangkan ada 3 brother kat situ....
Abang 2 -orang baru- pown hulurla milo yang aku tunggu2 tue.
Masa aku nak amik air tue, tali yang terikat pada plastik milo ice aku pown terurai
Menyebabkan milo ice aku jatuh terhempap pada lantai
Dan membasahkan seluar aku...
MY GOD!!!! MEMALUKAN
Time tue, aku dapat rasa sumer orang tengok kat aku.....
huuuuuu....
bunyi air jatuh time tue, KUAT SANGAT2
rasa cam nak lari je time tue.....
HAILA....
terbantut aku nak gi kedai lain pastue.....

begitulah cerita aku
sekian~

No comments: