Thursday, April 21, 2011

CERITA~

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, semalam dah hantar report PSM
setelah dua minggu bertungkus lumus siapkan
Bak kata orang, makan tak kenyang, tidur tak lena
asyik teringatkan PSM
apa2 pun, dah buat yang terbaik
sekarang berserah sahaja la....

so alkisahnya, setelah semalam dah hantar ke AJK PSM untuk penilaian
tetiba rasa nak treat diri sendiri dengan Chocolate Blog and Chocolate Indulgence
so aku ngan Mina nie,
tanpa perancangan pown, balik dari fakulti
terus singgah tempat Taxi tunggu
then naik teksi terus sampai ke JJ....
sesampai kat JJ, apa lagi.....
memusing sana sini
sedang pusing memusing,
aku pown termasuk ke dalam kedai SPEEDY video tue
terbeli Harry Potter nyer VCD....
huuuuuu.....
and last2 tak beli Chocolate Blog coz kedai dia tutup =(

then, baru teringat, dua minggu lepas aku terbeli satu DVD nie
Hidarime Tantei Eye tajuknya
Japanese Drama.....
kat situ dah termelayang dah duit
semalam beli VCD Harry Potter,
termelayang jugak duit~

Harry Potter and Deathly Hallows part 1 dan Hidarime Tantei Eye
Maka....begitulah kisahnya
bab bab DVD ne....memang aku suka beli
especially Japanese drama.....
lam drawer....ada lagi beberapa DVD yang aku pernah beli
InsyaAllah nanti rasa nak share collection nie
akan ku share^^

hehehe.....
jya~

p/s: naseb bek kedai speedy nie, limited jer citer dia...lau tidak....memang kopak lama da......

No comments: