Saturday, March 5, 2011

hepi birthday

Assalamualaikum~

Hari nie, dah masuk 5/3/2011
dalam tersedar, rupanya aku terlupa bahawasanya hari nie
birthday adik aku and kazen aku!
yup, they share the same birthday
sorang lahir 1990, sorang lagi tahun 1991*my brader*

dipendekkan cerita,

Otanjoubi omedetou to my brother
Mohammad Fathi bin Abd Hakim
hari nie dah genap 20 tahun dah....
besa dah adik aku yang ne....
kehkehkeh.....
adik aku nie, aku ley share pape sal Jepun....tabun..
dan yang paling best, bahasa jepun dia lagi advance dari aku^^

dan tak lupa jugak
kazen tersayang eceeewahh
Nurul Eeffah binti Awang
kazen aku yang muda 41 hari daripada aku
selamat masuk ke dalam golongan orang 21 tahun
hehehehe.....
walaupun kazen aku nie muda 41 hari daripada aku
yang pasti beliau jauh lagi matured dari aku....
hihihi

to both of you,
semoga dipanjangkan umur,
dimurahkan rezeki
berbahagia selama-lamanya~

p/s:memandangkan kalian ada duit masing2, so belanja sendiri2 la yer^^

1 comment:

EEFFAH said...

hehehe..terharu betoi!
org dah nak abes + grad mesti lagi byk duit dr org tgh blajar kan??
;P