Friday, December 3, 2010

Osaka!!!im comingXDD

Assalamualaikum=D

Sekarang nie aku berada di rumah, menanti saat2 terakhir seblom berangkat ke Osaka.
pejam celik pejam celik sudah sampai masanya yerk!
rasa baru semalam kawan aku offer join program, rasa cam baru semalam kena cari sponsor yang tak dapat2
InsyaAllah, kalau tak ada aral yang melintang, everything will be as what we have planned.
owh ya...walaupun actually aku sepatutnya wisau sal budget aka money....hurm.....aku still kena bayar rm2500 untuk transport and hotel yadda yadda yadda...tapi memandangkan mama nak taja separuh...well...takla sampai separuh....hihihi....so tak yah wisau sangat....
Alhamdulillah, Allah permudahkan aku sal urusan budget ne....walaupun aku kecewa sebab tak dapat dari satu tempat tue....ye la....aku sepatutnya dapat, tapi becoz rezeki tak ada, terpaksala....memang banyak tempat yang aku minta tak dapat, tapi this one, aku KECIWA BANGAT!!! never mind that =)
so 5hb ne flight kul 11.50 malam sampai 13 hb ne....moga2 dipermudahkan sepanjang di sana...

oh!!!!aku lupa nak buat slide...for my presentation....oyoyo!!!!

p/s: sponsor, anyone???

No comments: