Thursday, September 10, 2009

assignment plak....

10/09/09 23.12pm Thursday

Assalamualaikum....
Test da berlalu, kuiz pun da berlalu, kini tiba pulak tyme buat assignment....
waaa banyaknyer!!!!!ntah sempat ke tak siapkan sbelom raya...almaklumla masa bercuti di rumah...nggak mau diganggu...hehe....
tapi yang pasti, aku dapat tengok muka tegang dak2 klasmate aku...hehe...sowi guys....aku suka tengok orang n baca ekspresi orang...huhu...
lam kepala, mana nak siapkan analysis, draf spectro tak anta lagi, presentation institusi islam tak pk lagi, proposal mini project tak taw nak wat macm mana, bahan untuk assingment physic tak cari lagi n blablabla-penulis sengaja menyatakan assignment yang harus dilakukan dengan harapan penulis akan membuka mata melihat assignment yang bertimbun2 menunggu masa untuk disudahkan....wahhahaha
pelajar, memang tak lari dari dari assignment yang banyak....kalau zaman sekolah dulu, kerja cuti terancang selalu jadi kerja cuti TERANCAM.....setiap subjek mesti cikgu akan bagi...saat 2 mulala mengeluh, cuti nak buat itu, nak buat ini, last2 kena batalkan coz kerja sekolah yang mengancam....hahaha...tapi secara jujurnya, aku dapat siapkan sikit jer...yang lain buat masa skolah da start...time 2 la nak gelabah...kat umah tak nak gelabah awal2....masa cikgu mintak baru la nyesal, napela diikutkan sangat nafsu bercuti....huhu....
tapi harap2 aku n geng assignment tak tension2 buwat assignment...kang kalu buawat masa tegang, takut perang teluk akan berlaku...hahaha.....
stakat ne ajela aku merapu buat hari ne...hari lain aku sambung lagi...hehe

p/s:buat sahabat2, jangan tension2 wat assignment, nanti tak happy study....lagi satu, orang yang slalu tension mukanya cepat berkedut....aku tak mau!!!!

No comments: