Sunday, September 27, 2009

Aidilfitri 2009

27/09/09 Sunday 12.58pm

Assalamualaikum.....
Setelah sekian lama tak update citer, hari ne setelah tiba di UTM yang terchenta ne, baru ad perasaan nak update...bukan apa, kat umah tader prasaan nak online.
Raya pun da lepas, skang ne aku da sampai kat UTM lepas lebih kurang 15 jam perjalanan...n of coz bila da sampai UTM bermakna bermulalah kembali minggu2 kuliah...wuu cam malas jew...
almaklumla cuti pun tak puas, tup2 da sampai UTM...hehehe....
Alhamdulillah tahun ne raya lain sket sebab sepupu aku yang blaja kat mesir da balik..bermakna tambahla sket duit raya aku...hehehe....
tetapi dalam kemeriahan beraya tahun ne, sorang lagi sepupu aku yang baru dilahirkan dijemput Illahi atas penyakit jantung yang kronik...namanya Husna Solehah...manakala kembarnya Husni Solihin sihat, alhamdulillah....
Moga2 ad hikmah disebalik pemergian Husna.
ni ad sikit gambo masa raya....


satay daging.....buat sendiri...SANGAT SEDAP!!!!
tahun ne tema raya family ku warna coklat keemasan....
gambar ne diambil b4 gi umah tok aku kat padang luas

ni my uncle n my brader...cam poyo jerk....

suasana mengutip duit raya....meriah seyh!!!!
ramaikan kazenku!!!!memang umah tok aku pun tak muat dek cucu mereka yang ramai...
huhu....

begitulah suasana beraya kat umah tok aku..sangat meriah!!!!lagi meriah bila dapat duit raya banyak....hahaha
ampun dan maaf dipinta andai terkasar bahasa....n SELAMAT HARI RAYA!!!!

p/s : homesickla pulak!!!!

No comments: