Monday, August 10, 2009

fenin lagi daaa....

20.13 pm 10/8/09 isnin

Assalamualaikum.....
macam mana ya bila kita disuruh membuat pilihan...ibarat diluah mati emak, ditelan mati bapa...kalau boleh nakla menarik rambut dalam tepung, rambut tak putus, tepung tak bertempel kat muka...hahaha...perosak simpulan bahasa...tak2....tepung tak berselerak atas lantai...huhu...cikgu BM baca blog aku, masak r...repeat paper BM...x mau...
huhu apa yang aku melalut ne....susah kalu da stat bercakap...sebenarnya gini, aku disuruh untuk menyertai satu badan 2, tapi ak tak mau coz aku pk aku sangatla tak layak jika nak dibandingkan ngan orang lain...tetapi sehingga ke hari ini, salah seorang hamba Allah yang sangat aku hormati ne dok asyik tanya jawapan aku....aku da try refuse tapi beliau pujuk juga....dek tak sanggup lagi, aku decide nak trima...tapi bila pk balik, aku nak juga tolak....aku rela masuk persatuan lain, tapi malangnya ia tetap sama di mana aku kena join kem yang aku kira mencabar mental dan fizikal... so ia tetap dikira sama, cuma bezanya yang ne kecik sket skopnya berbanding yang satu lagi....
apa aku nak buat ya????
InsyaAllah, aku ad trima pendapat kawan2 yang lain, minta petunjuk daripada pencipta kita, Allah S.W.T. Hanya Dia yang tahu hikmah disebalik aturan-Nya yang sangat sempurna....Cuma kita sebagai hambaNya kena redha....
cuma nak berkongsi kata2 dari sahabat aku, tak semestinya yang kita rasakan baik itu sesuai dengan kita, dan tak semestinya yang tak baik itu tak bagus untuk kita. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui....
hurm.....
moga2 aku dapat jawapannya....
harapan aku, smoga aku dapat melaksanakannya dengan penuh amanah...
InsyaAllah....

p/s : aku rindu kawan2 kat maktab dulu, aku, intan n elli jadi LDP, ain PRS n una pustakawan-apa ya nama short formnya- aku lupa la.... tapi antara kami tader mpp n alpk, so tak lengkap...huhu...

No comments: