Thursday, February 23, 2012

confused, scared and worried

Those words describe what I feel right now!

Semuanya bermula apabila my supervisor minta aku bentang next week. OK fine, I'll do it. The problem is.....dalam slides aku nanti, aku kena cerita pasal chitin whisker (kejap kena buat, kejap tak kena buat). OK, yang tu.....boleh terima lagi. Tetapi semua bahan-bahan yang aku akan "blend"/ mix nanti, Dr suruh aku cerita pasal molecular interaction!

Honestly, molecular interactionlah part yang paling aku lemah dalam chemistry! Seriously aku sangat risau sekarang. Journal-journal yang aku baca, kebanyakannya tak menceritakan pasal interaction-interaction dalam molekul ni. Dorang banyak menekankan dari sudut polymer. So basically I have no idea what Im gonna present next week!

Tasukete kudasaii!

What should I do? Aku try bukak buku-buku teks, tapi makin pening ada....hahaha....mungkin sebab aku tak boleh relate apa yang aku baca dengan apa yang aku nak buat =( hurmmmmmm..........

p/s: GREAT! First assessment aku akan dijalankan pada April, awal dua bulan dari sebelumnya *read sarcastically* PANIC ATTACK!

No comments: