Tuesday, September 27, 2011

convocation

Assalamualaikum

Alhamdulillah semalam secara officialnya kami bergelar Graduan UTM. hehehe
Malas pulak nak citer banyak2, so tengok gambo je la =Doh! lupa, kami students fakulti sains konvo sesi terakhir iaitu sesi keenam, petang....

teman2 forecast dari kiri: me, mina, ziyen and lela =D

my mom and dad during the convocation day. I miss them already =(

 Emy and me di hadapan masjid. dah keje tuuu.....

Sori la gambo sikit. X sempat nak bergambar banyak. Habis majlis dalam pukul 5 petang, pastue gi wat gambar studio, pastue makan then abah and mama terus balik dalam pukul 7 petang...cepat beno nak balik PD =(

Di sini, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada mama ngan abah atas support dorang selama aku hidup. Tanpa support dari dorang, rasanya aku tak berada di mana aku berada sekarang. Thank you very2 much and I love you so much XDDD

Tak lupa juga pensyarah2 di UTM terutamanya pensyarah2 Fakulti Sains,  dan juga PM Dr Zainoha Zakaria yang merupakan supervisor aku masa degree dan juga untuk masters ni. Tak lupa juga Dr Shajarahtunnur yang merupakan Penasihat Akademik kami selama 3 tahun kami sebagai students di UTM. Moga2 Allah merahmati pensyarah2 kami =D Amin

Lastly, kawan2 masa forecast, masa degree SSC & SSA, JKM KRP dan sebagainya *maaf andai saya terlupa untuk senaraikan* thanks for all memorable experiences sepanjang kita kenal. semoga ukhuwah yang terjalin akan terus berkekalan. Amin. Good luck for future =D
p/s: nanti kawin jangan lupa la ajak ya =D

maka tamatla kehidupan kami sebagai pelajar sarjana muda di UTM. kenangan sepanjang 3 tahun akan kemas tersimpan dalam ingatan. *sebak*
Dan......mohon maaf andai sepanjang perkenalan ada buat terguris hati. sebagai manusia biasa saya tak lari dari melakukan kesilapan. harap dapat dimaafkan.

setakat ini sahaja coretan hari ini. Ada masa insyaAllah saya akan update citer terbaru. Korang pown jangan lupa selalu update citer korang. yang tue je la wat pengubat rindu... *cheeewah*

p/s: teringat masa nyanyi lagu UTM Sanjungan Bangsa. sebak sangat =)

1 comment:

jiha said...

kak idah,
tahniah da knvo!! gud luck on ur nx level ^^