Wednesday, August 25, 2010

proposal~

17.21pm 25/8/10 wednesday

Assalamualaikum

Tadaima~
lolz...im not going home yet^^(tadaima means im home)
okayh....seems that i feel genki(happy/cheerful)
huhu...lepas da menulis smalam, baru dapat fokus wat proposal....
sementara menunngu nak g bazar depan kolej, tengah tengok2 senior nyer thesis...
kowt2 boley ambil pape yg patot...tapi format berbeza sangat2, so tak der harapanla nak ceduk sikit2...^^
mengantuk sgt skang, tido kol 4 pagi...huhu...pastue bangun subuh....ingat nak sambung wat kerja, tapi memang ngantuk yg amat, tertido sampai kul 8 pagi...pastue dari 8 pagi sampai kul 2 aku wat proposal tak berhenti2....edit sana, edit sini....esok nak anta kat lec, so malm ne nak tambh sket lagi bah intro....mcm kurang garam pulak^^
mash tercari2 idea yg sesuai nak letak kat intro, sebab dr cakap aku nyer intro terlalu biasa, kalau boleh letak something yg boleh buat orang excited nak sambung baca....hurm...seriously, aku tataw nak kena letak apa....huhu...i need some ideasXD

ah...terlupa, petg tadi lepas balik jumpa lec, aku singgah pejabat kolej, ada urusan sket....bila aku jumpa pengetua kolej(kitaorang panggil beliau dr), baru jer kat pintu bilik dia, pastue dia panggil
"ha...wahidah...masuk2"
terkezut aku, coz tak sangka dr still ingat aku lagi...huhuhu....da stahun kowt aku tak jumpa dr...memang terharu sebab dia ingat nama aku...memang tabik la^^
dia siap tanya lagi "dah tahun akhir kan?"
almaklumla, aku tengah pegng buku thesis senior, obviously....
it makes me happy....

okay, nak sambung baca thesis....doakan aku smoga idea datang mencurah2...

~Jya

p/s:kaki still rasa sakit...skarang ne rasa cam dua2 belah kaki lenguh yg amat...nak melunjur pown tak sedap aje rasa...hurm....

No comments: