Monday, November 16, 2009

adoi...

16/11/09 16.42pm monday

Assalamualaikum......
konbanwa minna san....(slamat petang sumer)
tader perasaan nak menulis....
doushite???(why)
hari ne aku cari cartoon kat-tun talkshow yang lepas2....
i wanna make it as my very PRECIOUS collection....hehe....
kedo(tapi)....banyak yang tader sub.....
tak paham!!!!!adoi.....kalu baca romanji 2 or 3 perkataan boleh la....
ne lam kanji, macm aku baca tulisan cina.....
uwaa......kalau boleh aku nak simpan sumer...
tapi coz ad yang tader sub, so biarla dulu nampaknya....
tunggu tahun depan.....
slalunya permintaan untuk sub siri2 talkshow ne banyak.....
n ramai yang bek ati tolong sub kan.....
now i dunno wat to do....
rasanya yang ada sub sumer aku da donlod......
total episod yang da disiarkan di NTV(Nihon TV) da sbanyak 134 episode....
tapi aku dapat tak sampai sparuh....
haish.....
ja na!!!!!(c ya)

p/s: now im listening 2 new KAT-TUN studio album.....kat mana nak dapat DVD dorang????kat Taman U tader ker????

No comments: