Thursday, October 15, 2009

wooohoooo....

20.57pm 15/10/09 thursday

Assalamualaikum.....
sok last day kelas...n then study week n then final xam....n balik!!!!!hooorayyy...balik umah!!!!
nggak sabar dong......
smalam, aku, my frenz Mina n Ziyen g melawat JJ.....hehe shopping barg keperluan yng da susut....n smbil2 release tension sket2....hectic week.....
ntah nape, smalam aku rasa sgt sronok, keluar mkn ngn kawn2...rasa cm da lama tak rasa gni....slalu sibuk n tak dpt kuar ramai2.....
blh dikatakn smalam kami bnyk bergelak ketawa...x hirau da org skeliling...biarlah.....bukan slalu gelak kuat2...hehehe
neway...aku sngt ENJOY n thankz guy...im soooo happy......walaupn kita kuar tak smpai pun area sri puteri....stakt taman universiti.....
nak wat camner, lesn keta pun tader...petah lagi keta.....hahaha....

owh....n smalam aku tercari2 dvd hanakimi aku versi Jepun...aku bab2 org pinjam brg ne, aku cept lupa sape yg pinjam...last2 aku kena copy balek...thanks to Mina sebb dia ad copy.....
bukan aku tak penah tengok, ntah keberapa kali da aku tgk bnda yg sama, tapi aku suka citer 2....lagi2 aku nak tgk Nanba senpai-lam citer 2...lam citer 2 dia gila2...
tapi lam lovely complex, jauh berbeza ngan watak ye lam hanakimi....lam lovely complex, namba senpai memegang watak suzuki-kun, sorang yang pendiam n pemalu....klakar giler.....
yang pasti lam love.com, TK a.k.a Teppei Koike a.k.a Atsushi Otani sgt cute n coollll....neecha kawaiiii......atashina sukiya otani-kun-daisuke......waaa.....
hehe...kalu mak aku baca ne, maunya lecture aku...g UTM bukan nak blaja, nak tengok citer jew...nak wat camner, pengaruh citer Jepun sngt tinggi...memg best r citer Jepun....comel2 jew plakon dorang....
hehehe....

p/s : suka gandingan TK n Ema Furijawa lam lovely complex....sweeet!!!!!!!

No comments: