Friday, October 16, 2009

frenzs.......

20.41 pm 16/10/09 friday

Assalamualaikum....
orang kata sedangkan lidah lagi tergigit.....begitu gak ngan kawan....
n skang aku lam dilema....dilema melayu kito.......dikir barat feveret ku....hahaha
aku ad kawan ngan 2 org ne....si A n B.....dua2 aku kenal kat maktab lagi, tapi tyme 2 tak rapat ngn dorang... kitaorg rapat masa 4cast....
n then bila wat ijazah ne, satu kos, satu kolej n satu kelas.....
masalh skang ne, dulu g kls ngn orng lain, n A dan B kelas sama2....ntah mcm mana, aku ngan A jalan bersama, B pulak......x taw nk ckp mcm mn.....
skang ne plak A dan B da tak bertgr sape.....
aku jadi serba slah, kata kwn aku yang len, biar masa menentukan....
tapi ne da dekat final, aku takut benda ne berlarutan sampai thn depan......
aku sbagai orang yg kwn ngan A dan B ne, rasa tempiasnya....
aku pun da tak taw nak wat cmner....
bila soh A slow talk ngan B, A tak nak...atas alasan dia tak apa2.....
tapi aku tetap rasa apa2......
adoy.....nak wat cmner.....
dilema persahabtn tiga segi.....
harapan aku biorlah dorang ne berbaik2 smula.....

p/s: moga2 berkawn sampai bila2.....

No comments: