Sunday, May 8, 2011

Happy Mother's Day

Assalamualaikum~

Tader mood rasanya nak study slide presentation. Tapi....kena paksa diri jugak^^

Hari nie, aku buat plan paling gila yang aku sendiri tak sangka
Aku berkomplot dengan adik2 aku untuk beli present untuk Mama, iaitu sutera digital
harganya boleh tahan jugak, buat aku berpeluh2 memikirkan patut ke tak aku beli
perghh....RM 330, macam2 aku boleh shopping ngan duit tue.
Sutera digital yang aku beli buatan Terengganu, design and color dia sangat cantik
hurm......sekali sekala abeskan duit untuk mama apa salahnya
tapi last2 abah gak kena cover harga kain....kehkehkeh...Thanks abah
anakmu ini tidak mampu untuk membayar penuh kerana ada benda lain anakmu ini plan nak beli
anyways.....semahal mana pown presents yang kita bagi kat emak kita
tiada apa yang boleh kita ganti dengan jasa yang mereka telah taburkan kepada kita sejak kita kecil sehingga la besar.

buat Mama,
i love you so much
walaupun kakak sebagai anak sulung, tapi kakak x macam anak sulung pown kan??? hehehe...
sanggup terima kelebihan dan kekurangan anak2nya
bersabar dengan kerenah anak2nya yang seramai 8 orang
masakan mama la de best.....sangat suka masakan mama
shopping ngan mama kompem MANTAP!!! suka saaaangat......
you are the best mother in the world <3
thank you for everything yang mama pernah dan akan buat untuk kami adik beradik=D

p/s: rasa nak nangis pulak=)

Mama with me and mek Di...harhar....masa wedding kazen
p/s: nak balik rumah!!!!!!!!!

No comments: