Monday, September 20, 2010

kembali

23.18pm monday 20/9/10

Assalamualaikum....

Tadaima(im back)
sampai UTM lam 8.30pm....awal sebab abah anta
feel bad for him.....pukul 12tgh mlm baru sampai PD
tenkiu abah, sebab anta Kakak....huhu there is a story behind it....
demo ne(tapi), aku mls nak citer...let it be=D
so today kelas da start
cam besa, bag n baju da prepare mlm b4 kelas
siap soh Mina kejutkan...in case tak bangun...almaklumla 2 minggu kat umah....
huhuhu
tapi bila bangun pagi tadi...kepala sakit sangat.....rasa nak hantuk ke dinding
last2, aku tak ke kelas....3 kelas aku tak pergi....sebab...aku tido....
panadol atas meja, tak berusik pown sebab aku benci makan ubat....especially panadol
aku tak pernah amalkan makan ubat bila sakit...aku bio jer....wahaha
tapi tiap kali aku tundukkan kepala aku, rasa berdenyut tue ada lagi....sekarang ne pown
tapi wat tataw je la....sikit jer
walaupon aku kesian kat Mina, coz dia kena jaln sorang2 ke kelas....
gomennasai^^'
yosha....bersemangat nak ke kelas....
Rabu ne ad exam, tapi paham2 jela, bila balik umah, jgn harap bukak buku
aku study bhs jepun n english grammar...tue jer....
lain terus dengan course aku....hahaha....

jya...matta ne~(so, see u again)

No comments: